درمان تضمینی کرونا با ترکیب گیاهی

سایت دکتر همتی

درمان تضمینی کرونا با ترکیب گیاهی

درمان تضمینی کروناویروس

امروزه تقریبا بخش اعظم بحث در محافل علمی دنیا در خصوص بیماری کووید-۱۹ و کروناویروس می‌باشد.  در دنیا توصیه‌های زیادی توسط اساتید صاحب نظر در رشته‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی جهت پیشگیری و درمان در افراد مبتلا به کروناویروس انجام شده است ( از بهداشت فردی و اجتماعی از قبیل شستشو و ضد عفونی دست‌ها، ضدعفونی مواد غذایی، رعایت فاصله افراد با یک‌دیگر و ... گرفته تا توصیه‌های متفاوت درمانی مانند؛ استفاده از انواع ویتامین‌ها و ...).
از آنجایی که کمتر از یک سال از عمر کروناویروس می‌گذرد و یک تحقیق معتبر در خصوص بررسی نحوه عملکرد و مکانیسم اثر کروناویروس‌ در بیماران، حداقل بیشتر از یک سال زمان می‌برد، لذا می‌توان بطور قطع گفت که تمام ادعاهای انجام شده توسط افراد صاحب‌نظر تا به‌امروز در خصوص کنترل این ویروس، منبع موثق نداشته و فقط بر اساس تجربه بوده است.
بر اساس علائم ثبت شده در بیماران کرونایی، مشاهده شده که در همه افراد مبتلا به کروناویروس، علائم یکسانی مشاهده نگردیده است، همچنین علائم در بیماران جدید در حال تغییر می‌باشد، به‌عنوان مثال در ابتدای شیوع بیماری در چین، علائمی از قبیل؛ از دست دادن حس بویایی، سردرد، سرفه‌های خشک و تنگی نفس مشاهده می‌گردید، اما امروزه در افراد بیمار، علاوه بر موارد مذکور، علائمی از قبیل؛ درد عمومی بدن، کهیر، جوش‌های آبکی در سطح پوست، اسهال، ضعف و بی‌حالی عمومی، درد معده، ایست قلبی بعد از درمان و ...گزارش شده است. لذا با نظر به موارد مذکور، احتمالا کروناویروس هوشمندتر از آن هست که دانشمندان انتظار دارند که این مسئله ممکن است کنترل آن را سخت و حتی غیرممکن کند.
در صورت وجود جهش‌های مکرر در ژنوم کروناویروس، احتمالا تولید واکسن هم بی‌اثر خواهد شد.
لازم به ذکر است که استفاده مداوم و بی‌رویه از ماسک و مواد ضدعفونی کننده عوارض غیرقابل جبرانی بر ریه، قلب و پوست خواهند داشت.

خوشبختانه پس از چندین ماه تلاش بی‌وقفه، ترکیبی گیاهی جهت کنترل و درمان بیماری کووید-۱۹ تهیه نموده که با مصرف روزانه یک ق غذاخوری از آن به صورت دم‌کرده، از تکثیر ویروس جلوگیری و در مدت کمتر از ۲۴ ساعت، خطر را رفع و علائم آن مانند سردرد، درد عمومی بدن، حالت تهوع، از بین رفتن حس بویایی و ... را از بین برده و در مدت یک هفته تقریبا تمام عوارض آن را از بدن پاک می‌کند.

تلفن تماس: ۰۹۱۸۳۸۵۵۵۴۶

ارسال نظر  خوانندگان :