درمان تضمینی یبوست با ترکیب گیاهی

سایت دکتر همتی

درمان تضمینی یبوست با ترکیب گیاهی

درمان تضمینی یبوست با ترکیب گیاهی:
برخی از علل ایجاد یبوست به‌طور مختصر:
- مشکلات مکانیکی مقعد و راست روده (سرطان روده بزرگ): متاسفانه یکی از کشنده‌ترین نوع سرطان‌هاست. ایجاد سرطان در روده علل زیادی دارد که یکی از این علل وجود باکتری‌های بد در روده می‌باشد که با مصرف خوراکی‌هایی مانند گوشت، برنج و ...، باکتری‌های بد رشد می‌کنند و نهایتا می‌توانند بدلیل ایجاد مواد سمی، سبب ایجاد سرطان شوند.
- بیماریهای آنال و مقعد مانند شقاق و هموروئید
- اختلالات هورمونی مانند کم کاری غده تیروئید یا دیابت
- جراحت‌های عصبی و نخاعی که می توانند بر اعصاب منتهی‌ به روده اثر بگذارند.
- اثرات داروهای مصرفی: مصرف برخی داروها مانند آنتی بیوتیک‌ها با از بین بردن باکتری‌های خوب و رشد باکتری بد، سبب التهاب روده و نهایتا ایجاد یبوست می‌شوند.
- تنبلی روده‌ها که می‌تواند علل متفاوتی داشته باشد، از جمله؛ ژنتیک، وجود باکتری‌های مضر در روده بدلیل مصرف زیاد خوراکی‌های بد مانند گوشت و ...، افزایش سن، به تعویق انداختن اجابت مزاج (که در طولانی مدت حرکات دودی طبیعی روده را از بین برده و رفلکس معده‌ای-روده‌ای و نهایتا یبوست را سبب می‌شود).
- عوارض بیماری های دیگر مانند یبوست در دوران بارداری و سزارین
- انگل‌ها: متاسفانه انواع انگل‌ها یکی از علل یبوست هستند که علاوه بر ایجاد یبوست مشکلات زیاد دیگری مانند بی‌حالی مداوم، پرخاش‌گری، ضعف حافظه، درد اطراف ناف، دندان‌قروچه در شب، خواب بد و ... را سبب می‌شوند.
- یبوست‌های طولانی‌ مدت و مزمن که عموما ایدیوپاتیک و ناشناخته هستند.
- اختلالات روانی‌ و افسردگی (استرس).
یبوست هایی که بر اثر ناهنجاری های فیزیکی روده، هموروئید و تیروئید ایجاد شده، با درمانِ مشکل مذکور، یبوست نیز مرتفع می گردد، اما سایر یبوست ها به دو دسته کلی: موقت و مزمن تقسیم می شوند که به منظور درمان یبوست هم روش های متفاوتی وجود دارد
- یبوست موقت را می توان با خوراکی های دارای فیبر بالا (مانند انجیر، سبزی جات، برخی میوه ها و ...)، برخی روغن ها (روغن زیتون، کرچک و ...)، پرهیز از مصرف خوراکی های نشاسته ای (برنج و سیب زمینی سرخ شده و ...)، گوشت، برخی آرامبخش ها و ... درمان کرد.
- یبوست مزمن و حاد که متاسفانه در بعضی از بیماران به حدّی شدید و مشکل ساز هستند که با روش های معمولِ قید شده و داروهای مُسهِل شیمیایی قابل درمان نبوده، مَد نظر بنده می باشد.

درمان یبوست


🌞 ترکیب گیاهی تولید شده توسط دکتر همتی برای درمان یبوست، علاوه بر این که مشکل یبوست‌های حاد و مزمن را در هر سطحی، بدون استثناء، به صورت تضمینی برطرف نموده، از ایجاد سرطان روده و سنگ کلیه به شدت جلوگیری می نماید.

تلفن سفارش: ۰۹۱۸۳۸۵۵۵۴۶

اینستاگرام: Dr.Hemmati2020

 

ارسال نظر  خوانندگان :

نام و نام خانوادگی  
تلفن تماس  
نوع بیماری (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
         

نظرات کاربران

   

مهردا پور تحویلی - - 1398/11/13-18:32 :  1      0

سن 50 ورزشکار
پاسخ : سلام مشکل و بفرمائید در خدمت شما هستم

مولود علیزاده - - 1400/06/21-23:20 :  0      0

یبوست شدید دارم واز کپسول سی لاکس و قرص رولاکس استفاده میکنم پاسخ : سلام براحتی قابل درمان هست. لطفا آدرس پستی رو بفرست به واتس‌آپ که دارو خدمت شما ارسال گردد.

مریم قربانی - - 1401/12/16-18:49 :  0      0

سلام وقتتون بخیر آقای دکتر من الان حدود دوماه به معده درد شدید دچار شدم میزنه به پشتم قفسه سینه و احساس میکنم رگ های سینم باد می‌کنه وخلط پشت حلقم دارم احساس میکنم بوی بعد میده دکترم رفتم ولی قرص استفاده کردم هیچ نتیجه ای نگرفتم دستتون درد نکنه اگه راهنماییم کنید.